nedeľa 21. decembra 2014

Fotili sme rozprávku :)

Ahoj:). Dnes to mám pre Vás článok, ako sme fotili projekt "Z rozprávky do rozprávky". Celkom nám to zapadá do vianočnej atmosféry :).
 Bolo to super fotenie. Výborný kolektív. Dievčatá boli úžasné a fotografka taktiež. Nadšenie nám nepokazilo ani počasie, ktoré v ten deň bolo dosť otrasné. Fúkalo a bola skutočne veľká zima. V tenkých kostýmoch nám bola zima, ale radosť a adrenalín pri fotení nás hneď zahrial :) (pre istotu sme mali aj deky samozrejme:D). Toto fotenie sa mi veľmi páčilo, keďže som vždy chcela byť princezná, asi ako každá z nás ;). Nakoniec zo mňa urobili Snehulienku. Pred foťákom sme museli "hrať" príbeh a to mňa veľmi bavilo.

Takže zatiaľ Vám sem hodím dve fotky, časom pridám ďalšie :). Prajem krásne Vianoce ♥.

Som aj na ask, keby ste mali otázky :)




Lufinka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára