sobota 1. novembra 2014

Recept na krajší deň:)

Ahojte:),

dnes tu mám pre vás menší návod, ako si spríjemniť (niekedy nepríjemný) deň. Ja to robím tak, že sa snažím užiť si každý deň naplno. Aj keď viem, že je pondelok, a že musím vstávať do práce, že ma čaká veľa povinností a pod. Moje tajomstvo je také, že sa teším z maličkostí. Ono hlavne tie maličkosti vám robia deň krajším :). Ako napríklad to, že s mamou upečiete koláč a poteší vás, že sa vám podaril, že si kúpite niečo pekné, alebo idete s kamarátkou von... Vždy sa snažte hľadať na každom dni to pozitívne. A hlavne nezabúdajte, že každý horší deň vždy skončí, a po ňom príde veľa lepších, vďaka ktorým sa oplatí usmievať. 

Kráčajte s úsmevom :)

Nájdete ma aj na ask. :) Takže posielajte otázky sem:



(Jedna fotka z fotenia) ..

Lufinka 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára