pondelok 6. októbra 2014

Kočka rádia JIH

Ahojte :),

po dlhšej dobe zase píšem. Teraz už bez prestávky, sľubujem ;). Mala som toho veľa. Práca, súťaž, rôzne aktivity. Veľa sa toho zmenilo. Jeden z pekný zážitkov bola účasť na Kočke rádia Jih. O tom by som Vám rada porozprávala. :) Takže...
     Jeden deň som v rádiu počula o tejto súťaži, tak som si povedala, že to vyskúšam. Šla som na casting a stala som sa finalistkou súťaže. Začal sa kolobeh tréningov, nácvikov a driny. Dievčatá boli úžasné a priateľské, takže sme zažili kopec zábavy. Veľmi som sa tešila na finále. V takejto súťaži som bola prvý krát, preto ma zaujímalo ako to prebieha v zákulisí. Musím povedať, že predtým ako sme prvý krát vstúpili na pódium som mala riadnu trému, ale tá opadla pri prvom potlesku :). Voľnú disciplínu som si užila asi najviac. Mala som okolo seba úžasných ľudí, kt. mi fandili (za čo im veľmi pekne ďakujem) a podporovali ma. Som veľmi rada, že som nadobudla skúsenosti v tomto smere a verím, že to nebude posledná súťaž (o tom niekedy viac ;) ). Tak a teraz už konečne zopár fotiek:).
Inak rada odpoviem na rôzne otázky na emaili+veľmi rada poradím :).



 s Martinkou :)


ja č. 7 :)

Lufinka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára