pondelok 24. marca 2014

Recenzia

Ahojte,

dnes tu mám pre vás takú menšiu recenziu.

Predstavím vám zopár paletiek, moju novú špirálu a BB krém.

nyc individual eyes

http://www.beautystat.com/site/wp-content/uploads/2011/05/NYC-Individual-Eyes.jpg 
Túto paletku som si kúpila na skúšku, či ma nadchne. Ja mám presne túto určenú pre hnedé oči. Sú viaceré varianty (pre modré, hnedé, zelené oči). Paletka obsahuje rozjasňovač (dávam pod obočia, do kútiku oka a nad hornú peru do toho záhybu), podkladový korektor pod tiene, tiene a aplikátor. Musím povedať, že som spokojná veľmi. Celkom dobrá výdrž a aj obsah. Takže za mňa palec hore.


essence quattro eyeshadow
http://www.bonnyworld.net/bonnyworld/uploads/bonnyworld_bilder/essence-neue-Quattro-Lidschatten.jpg 
Tieto tiene sú tiež super. Ja mám tie úplne hore na ľavej strane. Výdrž dobrá, farby pekné. Takže taktiež odporúčam. + cena super :) 

gabriella salvete xxpress volume and long 

http://im9.cz/sk/iR/importprodukt-orig/259/259bf5f16c1560a58ab9dcb37219617e--mmf250x250.jpg

Ou, bože. Strašne milujem túto špirálu. Super kartáčik, výborná výdrž, nedrolí sa, veľmi priaznivá cena... Gabriella S. proste riasenky vedia. Za mňa určite jedna z naj. Lepšia ako tie drahé a reklamované.

 Nivea BB Cream
http://www.krasa.cz/photos/k/v/DK/zkraslujici-hydratacni-krem-5-v-1-bb-cream-5in1-beautifying-moisturizer-50-ml.jpg 
Tento BB cream som si kúpila tiež na skúšku. Musím povedať, že mne sadol. Celkom dobre kryje, hydratuje a vydrží. Niekomu bude možno vadiť taká tá "krémová" vôňa, ale mne to nevadí vôbec. Dokonca má SPF 10, čo je za mňa ďalšie plus, obsahuje aj vitamíny a mineráli. Mám odtieň "Svetlý tón pleti" a je troška tmavý, ale keď sa dobre zapracuje, tak nie je vôbec rozoznať, že máte niečo na pleti.


Takže toľko k mojej mini recenzii. Dúfam, že som inšpirovala a dobre poradila. :)

+ pripájam ešte jednu moju fotku z letného fotenia (teším sa už na leto strašne!)

 
 Teším sa na vás v ďalšom článku, už čoskoro;)

Vaša Lufinka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára