utorok 27. augusta 2013

Moje zlatíčko :)

Ahojtee!:) Tak dnes tu mám pre vás článok o mojom miláčikovi. Presnejšie sa jedná o môjho zajačika. Je to samička a má pol roka. Robí mi len radosť a musím povedať, že zajačik je veľmi inteligentné a učenlivé zvieratko. Keď ju mám pri sebe stále ma oblizuje a dokonca pri mne niekedy aj spí:D. Aby bol zajačik šťastný musíte sa oň naozaj dobre starať a rozmaznávať ho. Ja ju väčšinou púšťam denne aspoň na hodinu. Vždy som chcela mať zajačika, len sa od toho vždy nejako upustilo, ale nakoniec som si ho konečne priniesla domov. Tak tu mám pre vás malú ukážku fotiek. :)

Tu je ešte maličká ..
malý leňoch :D
 ♥

Aké zvieratko vlastníte vy?:) Píšte v komentároch :).

Ak by ste mali nejaké otázky ohľadom chovu alebo aj otázky o hocičom, pýtajte sa na odkaze nižšie (nájdete tam už rôzne otázky aj odpovede), alebo aj v komentároch:).

http://ask.fm/LufinkaFAY

 Lufinka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára