nedeľa 1. septembra 2013

Olalala škola volá :)

Ahojte!:) Tak dnes začína škola. Leto ubehlo ako voda. Ja teda neviem, ale mne vždy to leto ubehne najrýchlejšie. To je nespravodlivé. No, čo už. Takže, prajem vám veľa pekných dní v škole/v práci, dobré známky, super učiteľov, maturantov pevné nervy (inak vôbec sa maturity nebojte ja som ju zvládla, celá trieda ju zvládla a všetci, čo poznám, ju zvládli tiež, vôbec to nie je také strašné ako vás budú strašiť, to mi verte). Ja bohužiaľ(našťastie) nezamierim do školy, ale do práce. Moje prvé full-time zamestnanie juch:D. Dúfam, že ma to nadšenie neprejde. Som spokojná (zatiaľ), zvedavá, napätá, možno trošku vystrašená a plná očakávaní. Takže vám teda držím prsty a vy držte aj mne, nech to všetci zvládneme:).

+pripájam jednu moju :)



2 komentáre:

  1. Dúfam, že sa ti v tvojej novej práci darí ;-) Rada by som ťa pozvala na svoj blog na ""Veľkú jesennú rozdávačku" http://modrapupava.blogspot.sk/2013/09/jesenna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť