piatok 5. apríla 2013

Moja obľúbená kozmetika (recenzia)

Ahojte baby,

dnes tu mám pre vás článok o kozmetike. V článku nájdete moje obľúbené kúsky a mini recenziu a moje postrehy, ceny, výhody... Do komentárov mi môžte písať aj vaše obľúbené produkty :). Enjoy.. 


Very me Smoothie foundation - oriflame 
Skvelý krycí krém. Mne osobne veľmi vyhovuje. Nerobí "masku" na tvári, nevysušuje, ale vyživuje. Je ľahký a dobre sa rozotiera. Nevýhodou by sa mohlo zdať len to, že má iba 30ml, ale verte, že to stačí, lebo ho naozaj stačí dať málo. Odporučila by som ho pre mladšie baby s menej problematickou pleťou, lebo zase nekryje až tak dobre, ale vyzerá ozaj prirodzene a pekne.
Cena: cca 3,50 € (bývavajú aj v akcii často)

http://sk.oriflame.com/catalog-images/product/global/20386_1.png 

Rimmel Stay Matte powder (14g)
Cena: 4,60€ (záleží od predajne)
Tento púder je super. Mne osobne veľmi vyhovuje. Sľubuje matný vzhľad a nelesknúcu sa pleť, čo aj naozaj robí. Veľmi dlho mi vydrží. Cena tiež nie je zlá. Výhoda je, že sa "nepráši" a nerozpadá ako niektoré púdre. Takže odo mňa palec hore!:) A veľmi dobrý je aj make-up z tejto rady.
http://images.mysupermarket.co.uk/Products_1000/66/092366.jpg

Dermacol Make-up cover (30g)
cena: 4,80 € 
Toto je klasika asi. Veľmi chválený make-up a oprávnene. On asi vydrží večne :D. Ja osobne si ho nedávam na celú tvár, používam ho ako korektor. Naozaj najvyššia krycia schopnosť u make-upu akú som kedy videla. Určite odporúčam. Ale pozor, sú dosť tmavé tie odtiene.

http://www.abcparfemy.sk/foto/produkty/light/Dermacol-Make-Up-Cover-30g-Odtien-216-Makeup-Pre-damy.jpg 

AVON arabian glow bronzing pearls  22g
Cena: 6,50 (časté akcie)
Tieto guľôčky sú moje najobľúbenejšie. Mám ich už strašne dlho a stále držia, nedrobia sa ani nič podobne. Tiež sa dobre nanášajú (pomocou štetca). Majú krásnu farbu a nádherne zvýrazňujú lícne kosti.
http://imgs.pricemania.sk/c/170x170/obrazok5312554.jpg 

Essence shimmer powder (limitka the twilight saga) 11g
Cena:  myslím, že má stál cca 3 €
http://2.bp.blogspot.com/-OD8i7fvgjDQ/UOzFX8BreuI/AAAAAAAAG5o/ICuwSiTJYGk/s1600/IMG_6663.JPG
Super rozjasňovač. Pekne tvár presvetlí. Stačí ho málo, lebo je dosť pigmentovaný. Už ho asi nezoženiete, lebo to bola limitka, tak možno v malých drogériách.



Garnier roll-on 15ml
Cena: cca 7 € (cena je rôzna, videla som ho aj lacnejšie a aj drahšie)
Skvelý pomocník pri kruhoch po očami. Naozaj ma prekvapil. Vyskúšala som už hocijaké produkty na kruhy pod očami a nič nefungovalo ako toto. Naozaj má veľmi kryciu schopnosť. Už ho nepustím z ruky;).

 

Miss sporty just clear mascara 8ml
Cena: cca 2,50€
Klasická priesvitná maskara. Ja osobne ju používam aj na riasy (vyživuje riasy), ale najčastejšie ju používam na "učesanie" obočia. Vydrží taktiež dlho a odporučila mi ju na úpravu obočia jedna kozmetička z časopisu Šarm pri fotení jednej reklamnej kampane;)
 

Miss Sporty Pump up mascara Booster 12ml
Cena: 3,50€
Táto riasenka ma maximálne prekvapila. Čakala som od Miss Sporty menšiu kvalitu, ale táto je fakt super. Nelepí riasy, predlžuje, zhusťuje a hlavne nevysychá! Takže dobrá investícia. Oplatí sa vyskúšať.
 
AVON Advance Techniques 30ml
Cena:  cca 3 € (sú na to časté akcie)
Je to vlastne taký olej, ktorý vyživuje suché vlasy a chráni ich. Príjemne vonia a je to ozaj mastné, takže stačí pár kvapiek a dosť dlho to vydrží. Výsledok je tiež viditeľný, vlasy sú zdravšie, lesklejšie a celkovo krajšie. 



Toto je 1.časť mojich recenzií. Čakajte ďalšie články. Bola by som rada, keby ste mi napísali svoje skúsenosti a postrehy, a či sa vám takéto články páčia, poprípade aké články sa vám páčia. :)

Lufinka




3 komentáre:

  1. So špirálou Miss Sporty som bola spokojná aj ja, akurát pri každodennom líčení sa mi jej odličovanie zdalo nemožné a v dvoch vrstvách riasy zlepovala, ale robila krásne riasy a vydržala bez vyschnutia 6 mesiacov, čo je fakt kvalitný výkon. So sérom z Avonu som ja naopak príliš spokojná nebola, nevidela som vôbec žiaden efekt, lepšia sa mi zdá kúra s marockým olejom.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Very me smoothie foundation mám tiež a som s ním veľmi spokojná.


    www.svetsmatou.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Very me smoothie foundation mám tiež a som s ním veľmi spokojná.


    www.svetsmatou.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť