štvrtok 28. marca 2013

Novinky a tak :)

Ahojte,:)

tak som sa rozhodla zase troška rozpísať. Konečne mám aj čas troška, keď sú tie prázdniny teraz. :) Chvalabohu je aj po písomných maturitách! To boli strese. Celkom zbytočne si myslím. Keď sa na to teraz tak pozerám nebolo to až také strašné ako to všetci opisovali, dúfam, že aj ústne takto dopadnú a bude to ozaj super:). Takže tretiaci nebáť sa ;). Inak maturanti, ako ste to zvládli vy?

Inak som celkom rada teraz, lebo mám aspoň chvíľu pokoj a postúpila som do finálovej 12tky v Miss Trnavského kraja :). Takže sa teším na tie fotenia a všetko s tým spojené. Niečo nové konečne a aspoň uvidím ako to chodí na Miss. Ak má nejaká z vás skúsenosti kľudne píšte do komentárov:). Potom popridávam fotky z fotení a prehliadok;).

Inak chystám prekvapenie pre vás, máte sa na čo tešiť;). 

Vaša Lufinka :);)

jedno fotenie ...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára