štvrtok 22. augusta 2013

Mužská spoveď

Ahoj,

dnes tu mám článok pre všetky ženy, ktoré sú zvedavé na názory mužov. Vyspovedala som jedného kamaráta a položila som mu otázky, ktoré nás ženy zaujímajú, len sa ich nemáme odvahu spýtať. Spovedala som naozaj veľmi zaujímavého chalana so zmyslom pre humor, takže si rozhovor určite užijete.


Chalana, ktorého som si vybrala, som si nevybrala len tak náhodou. Tento muž ma stále dokáže niečím prekvapiť, a preto som vedela, že je najlepší kandidát na tento rozhovor. Poviem vám, je to fakt číslo a super kamarát. Posúďte samé :)...

1. Takže na úvod sa nám trošku predstav..
  Ahoj, volám sa Vlado a som z Bratislavy. Mám 26 rokov. Medzi moje záujmy patrí fotografovanie, preteky áut, šport, paintball a bowling. (Keď som mu túto otázku č.1 položila a poprosila som ho, aby sa nám predstavil poslal mi obrázok, ktorý uvádzam nižšie. No, Vladko sa nezaprie:D)

 podoba tam troška je, musím uznať:D

2. Čo ťa zaujme na žene, ktorú stretneš na ulici, a čo ťa dokáže zaujať na žene, ktorú už dlhšie poznáš? 
Na ulici to je určite vzhľad, postava, oblečenie, pripadne ak robí niečo zaujímave (myslím v tom momente keď na ňu pozriem)...A takú čo už poznám dlhšie ma musela na začiatku niečím zaujať , či už vzhľadom, činnosťou, alebo niečím čo z nej vyžarovalo.

Môžeš prosím definovať to "zaujímavé"?
Nejaké milé gesto voči niekomu inému, usmeje sa pekne na mňa, alebo sa nejako zatvári, ono ženská nemusí vždy zaujať v dobrom, vieš ako  :D. (áno, Vlado viem:D)

3. Čím ťa žena dokáže najviac naštvať?
Nedelím naštvanie sa na ženský a mužský typ , skôr ma dokáže zaraziť občas ženská logika.:D

4. Myslíš si, že je pravda to, že každý z nás má na svete svoju spriaznenú dušu?Našiel si už tu svoju?
Ja čakám kým si ma nájde ona:D, keď tak jej trošku k tomu dopomôžem ak bude treba:D:D ... nemyslím si to, ale určite keď vznikne nový vzťah, tak si dotyčný myslia, že to tak je a že si našli tu svoju spriaznené dušu.

5. Akú najhoršiu vec ti žena urobila?
Nie som zatrpknutý voči nejakej žene za zlomené srdce, takže to nebude asi žiadna tragédia, ak nepočítam, keď ma žena navnadí v posteli, a potom sa škodoradostným úsmevom otočí a ide spať.:D  

6. Múdra alebo pekná? Čo uprednostňuješ?
Uprednostňujem zlatú strednú cestu..:)


7. Dokázal by si ženu podviesť?
Nie, keď mám priateľku, tak som s ňou, lebo s ňou chcem byť, a v takom prípade je pre mňa jedinou, pokiaľ by som chcel iné, tak by asi nebolo niečo ok, a to by som do vzťahu nešiel.


8. Sex na prvom rande. Áno, alebo nie? 
Ja na prvom rande nedám :D.


9. Dáš nám nejakú radu nakoniec? :D:D
Jasné:), chlapov treba ľúbiť:D! 


Takže to bol rozhovor s Vladom. Ako vidíte je to super chalan s dobrými názormi a je vtipný. :D Dúfam, že ste aspoň troška nazreli do sveta mužov a naučili sa niečo nové :D. 

Lufinka  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára