piatok 11. januára 2013

Každá z nás je krásna

Ahojte dievčatá,

tak nadpis tohto článku asi vraví za všetko. Už dávno som takýto článok chcela napísať. Nútilo ma k tomu veľa vecí. Napríklad, keď vidím pekné normálne dievča ako si o sebe hovorí, že je škaredá. Alebo som nedávno narazila na Fan page jednej kočky. Malé dievčatká tak okolo 10 r. a aj menej, jej tam písali, že sú škaredé, že chcú byť ako ona a dávali si do albumov jej fotky a pod. Pritom každá z nich bola krásna.
http://img.sk.prg.cmestatic.com/media/images/580xX/Mar2011/2216220.jpg
Čo tým chcem povedať..

Ja si naozaj myslím, že krásna je každá z nás. Nemôžeme byť všetci rovnaký. Možno vám to niekedy tak príde, že je to nespravodlivé, že zrovna vy nie ste ta strašne obdivovaná a pod., ale verte, že na vás určite niečo je. Niektorá má pekné oči, postavu, úsmev, vlasy alebo tvár a pod. Každá máme niečo, ale aj tak je najdôležitejšia tá naša vnútorná krása :). Žiaden chalan by vás nikdy nechcel na dlhý vzťah, keby ste nebola krásna aj vo vnútri. Ono je to aj cennejšie než tá vonkajšia krása.

Takže dievčatá ste krásne všetky! :) A kto vám náhodou povie opak, tak ho neberte vážne ;).
Inak som zapojená do súťaže Miss, tak by mi veľmi pomohlo, keby ste klikli na odkaz a dali like na fotku. Ďakujem krásne :-)
Lufinka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára