štvrtok 30. novembra 2017

Kávový peeling - moja skúsenosť

Ahojte žienky!

Dnes tu mám pre vás recenziu na kávový peeling. Určite ste ho už niekde na internete zaregistrovali. Keďže som ho zaregistrovala aj ja, tak som sa ho rozhodla vyskúšať.

Môj kávový peeling som si zaobstarala zo zlavomat.sk, konkrétne od Caffe4U (http://www.caffe4u.sk/). Existuje však veľa značiek, čiže je z čoho vyberať.

(zdroj http://www.caffe4u.sk)

Tento kávový peeling obsahuje zmes olejov, praženú a zelenú kávu, kokosový olej, mandľový olej, olivový olej a vitamín E.

Účinky tohto zázraku majú byť tieto:
- odstraňuje odumretú kožu 
- má protizápalové účinky
- spevňuje pokožku 
- pomáha pri boji s celulitídou
- zabraňuje starnutiu pokožky
- zmierňuje opuch očí
- regenerácia pokožky

A teraz už sa dostávame k mojim pocitom z tohto peelingu...
Za seba môžem povedať, že lepší telový peeling som ešte nemala. Páči sa mi jednoduché papierové balenie, ktoré je síce trocha nepraktické, nakoľko sa Vám môže v sprche premočiť, ale mne sa takéto niečo ešte nestalo. Dokonca si ho môžete objednať aj v hliníkovom obale, alebo si ho jednoducho presypete.
Po otvorení obalu ma uchvátila vôňa peelingu, ktorá je veľmi príjemná (ako pražená káva samozrejme :D).

Konzistencia peelingu je takáto:


 Peeling si nanášate na vlhkú pokožku a jemne masírujete. Potom necháte chvíľku pôsobiť a umyjete.
Peeling sa nanáša úplne v pohode. Pri tejto procedúre ostáva vo vani (alebo v sprche) trocha neporiadok, ktorý však úplne bez problémov zmyjete. Ja som si peeling dala na telo a taktiež na tvár a po umytí peelingu mi na pokožke ostal taký jemný film, ktorý nebol vôbec nepríjemný, skôr naopak. Pokožku som mala naozaj veľmi hebkú a jemnú, prišlo mi, že mi pleť viac žiarila. Plus tá vôňa je naozaj super a jemne som ju na sebe cítila aj po umytí.
Dávala by som však pozor pri aplikácii peelingu na tvár, nakoľko pleť na tvári je jemnejšia a ľudia s citlivou pokožkou by si mohli pleť podráždiť.

Zhrnutie:
Ja som s týmto produktom veľmi spokojná a budem ho používať určite aj naďalej, teda ho za seba môžem odporučiť.

Lucia

1 komentár: