pondelok 27. novembra 2017

Argánový olej - môj zázrak

Ahojte! :)

Dnes tu mám pre vás článok o zázraku menom Arganový olej alebo Elixír mladosti. 
Určite ste sa s ním už stretli, či už pri krémoch, alebo vlasovej kozmetike. Ja som si ten môj objednala zo stránky www.vhcosmetics.sk

Čo je to vlastne ten Arganový olej?
Jedná sa o 100% olej z plodu stromu Argana Spinosa (volajú ho aj strom života). Arganový olej je označovaný za tekuté zlato z Maroka. Nakoľko práve v Maroku rastie práve strom, z ktorého sa Arganový olej vyrába.
Marocké ženy ho používajú na pleť, vlasy, pokožku a dokonca aj v kuchyni. Taktiež sa používa na výrobu rôznych marockých liekov.
Vedeli ste, že: až 30KG plodov arganovníka je potrebných na získanie 1 litra čistého arganového oleja? Preto je cena za 100% Arganový olej možno trocha vyššia, ale podľa mojich skúseností sa táto investícia vyplatí.
Arganový olej obsahuje napríklad vitamín A, E, F, nenasýtené mastné kyseliny (80%), prírodné fenoly, karotén, squalén a flavonoidy.


Na čo ho môžem používať?
Arganový olej sa môže používať na telo (môžete si ho zamiešať do telového krému). Taktiež je vynikajúci na vlasy. Ja to robím tak, že si pár kvapiek votriem do suchých vlasov na končeky. Môžete si z neho urobiť aj vlasovú masku a nechať ho pôsobiť napríklad aj cez noc a ráno si vlasy umyť.
Zvyknem si s ním tiež potierať nechtovú kožičku, alebo aj celé nechty. Nosila som gelové nechty a keď som si ich dala dole (každá z Vás, čo mala gelovky to pochopí), som mala nechty slabé a lámali sa mi. Pri Arganovom oleji sa mi rýchlejšie dali dokopy.
Super je aj si nakvapkať pár kvapiek do kúpeľa
Asi najväčší výsledok som spozorovala pri používaní Arganového oleja na pleť. Pár kvapiek si zvyknem vmasírovať do tváre. Tiež si ho môžete primiešať do svojho krému na tvár.
Mala som totiž suchšiu pleť (hlavne okolo nosa a pod očami). Momentálne som spozorovala zlepšenie pleti. Príde mi, že viac žiari a zmizli mi aj suché miesta. Vraj je vynikajúci aj na vrásky a bojuje proti starnutiu.

Čiže určite odporúčam si jeden zaobstarať a vyskúšať :). Pre mňa je to malý zázrak.

Lucia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára