pondelok 3. marca 2014

Som sa zaľúbila...

Ahojte, ahojte :).
Teda ja mám dobrú náladu. Konečne je teplejšie (okrem dneška, u nás bolo teda fakt hnusne). Ja proste milujem slnko. Chcem bývať v Miami alebo niekde, kde je teplo skoro celý rok. To by bolo na mňa;). Škoda toho pondelku. Celý víkend som si náramne užívala. Chata, v sobotu výlet do hôr, nedeľa na bicykli. Sme sa vybrali na túru prvý raz v tomto roku. To bola riadna túra vám poviem. Takmer celá cesta do kopca. V polovici mi dochádzali nervy, ale ten výhľad stál za to. :) Úplná pecka. Zaľúbila som sa do toho výhľadu. Najlepšie sú takéto víkendy. Inak sa veľmi teším. Konečne sme si vybrali dovolenku na leto. Ja sa táák teším, keď vypadnem z práce od pc a budem sa váľať u mora. Dnes mi celý deň chodili e-maili v práci, takže som len lietala hore-dole. Ale tak, pracovať sa musí no. Takže to budem zase prežívať do piatku a do ďalšieho najlepšieho víkendu :).

pripájam jednu s láskou :)


a ešte jednu :D..."kráčam si za svojím snom"

 
Good luck darlings :-*

Luf

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára