streda 31. augusta 2016

Tvrďák

Ahojte:)!

Rada by som sa s vami podelila o moje pocity, zážitky a skúsenosti z prekážkového behu Tvrďák. 
Pre tých, ktorý nevedia, o čo ide, jedná sa o prekážkový beh 5km+ a minimálne 15 prekážok. Tento beh sa koná každý rok v 3 mestách a to Kočice, B. Bystrica a Bratislava.
Konkrétne ja, som sa zúčastnila tohto super podujatia už 2. rok. A ako som sa k tomu vôbec dostala?:) Ak mám byť úprimná, behanie ma nikdy nebavilo. Ak som sa už aj odhodlala ísť si zabehať (napr. s kamarátkou), nikdy som neubehla veľa a skutočne som bola rada už za 1km. Pravdou však je, že behanie ma nebavilo, pretože som veľa neodbehla a nemala som pevnú vôľu to zmeniť.To sa však zmenilo a to vďaka môjmu priateľovi, ktorý ma k tomuto všetkému dotiahol. Ukázal mi, aká to môže byť zábava, aké je to super vidieť na sebe zmeny (na postave a kondičné). Začali sme spolu behávať rôzne trasy (les, mesto atď...) a postupne som pridávala. Raz prišiel s tým, že či sa nechcem prihlásiť s ním na Tvrďáka. Utekali by sme v týme spolu s ďalšími kamarátmi. Samozrejme, že som najprv nechcela, lebo som sa obávala celého preteku, keďže som už z tohto preteku videla rôzne fotky a videá a myslela som si, že to nezvládnem. Samozrejme, že ma prehovoril :) (našťastie). Poviem vám, že ten pocit, keď som odbehla svoj prvý prekážkový beh a dostala na krk tu vybojovanú medailu je na nezaplatenie. Taktiež ten pocit, keď stojíte na štarte, vidíte ľudí, ktorý na vás pozerajú, hraje hudba (Tsunami) a nahlas sa vám odpočítava čas a vy cítite ten adrenalín. Hneď mi bolo jasné, že to nie je môj posledný Tvrďák, a že budúci rok idem do toho zase. A tak sa aj stalo:). Tento rok som odbehla Tvrďáka opäť a to po boku môjho priateľa, ktorému vďačím za to, kde som teraz a po boku mojich najlepších kamarátov.
Za seba, môžem každému tento beh odporučiť. Preveríte si tam svoju kondíciu, zdatnosti, psychiku, športového ducha, výdrž a hlavne tam preveríte seba ako celok.
A vôbec sa nemusíte báť, aký budete mať čas, alebo koľký skončíte, pretože "Víťazstvo je prekonať sám seba!"

A teraz zopár fotiek z Tvrďáka z roku 2015 a 2016:









Dúfam, že budúci rok sa vidíme na štarte ;)!

Lucia  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára